جدیدترین مدل فر توکار آلتون - معرفی مدل های جدید فر آلتون

قبل از خرید جدیدترین مدل فر توکار آلتون، این مقاله که در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه تهیه شده است را مطالعه نمایید.

شرکت های تولید کننده فر توکار و سایر لوازم آشپزخانه، به طور مداوم در حال به روز رسانی و تولید محصولات خود هستند. مدل های جدید فر توکار دارای امکانات بیشتری نسبت به مدل های سابق هستند و شرکت ها تلاش می کنند تا ایرادات و مشکلات احتمالی مدل های قبلی را اصلاح نمایند.

از این رو بسیاری از افراد علاقمند به خرید مدل های جدید فر توکار هستند.

ما در مقاله های قبلی به معرفی جدیدترین فر توکار شرکت های دیگر پرداختیم و بسیاری از مشتریان از اطلاعات موجود در مقاله رضایت کافی داشتند.

در این مطلب سعی داریم جدیدترین مدل های فر توکار آلتون را معرفی کرده و به بررسی امکانات آن بپردازیم.

 

مشاهده فیلم امکانات فر توکار آلتون

 

 

درباره شرکت آلتون

ابتدا مقدمه کوتاهی درباره شرکت آلتون و محصولات تولید شده در این شرکت ارائه دهیم. شرکت آلتون با نام تجاری آلبا گاز یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز، فر توکار و هود در ایران است. 

این شرکت محصولات خود را با استفاده از دستگاههای مدرن و به روز دنیا تولید می کند. شعار آلتون رسیدن به مقام اول انتخاب مشتری در زمینه لوازم خانگی می باشد.

ممکن است بپرسید فر آلتون چه امکاناتی دارد؟

شما می توانید برای اطلاع از انواع فر آلتون و امکانات آن مقاله زیر را که کامل ترین مرجع در زمینه فر توکار آلتون به همراه یک فیلم است مشاهده نمایید.

 

 

 

جدیدترین فر توکار آلتون کدام است؟

 

در فیلمی که همراه این مقاله ارائه نمودیم به معرفی جدید ترین مدل های فر آلتون پرداختیم. همچنین شما می توانید با مطالعه این مقاله نیز اطلاعات جالبی کسب نمایید.

همانطور که مطلع هستید فر آشپزخانه آلتون در دو نوع برقی و گاز و برق و با مدلهای متنوعی تولید می شود. بهتر است برای آشنایی بهتر با مدل های فر، آنها را به تفکیک معرفی نماییم.

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید فر ، راهنمای خرید فر توکار را نیز مطالعه نمایید تا با همه امکانات مدل های مختلف فر آشنا شوید.

 

جدید ترین فر برقی آلتون

ابتدا به سراغ معرفی مدل های جدید فر برقی آلتون می رویم. تنوع مدل های تولید شده فر برقی بیشتر است و به راحتی می توانید از بین این محصولات فر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فر برقی آلتون در رنگ های مشکی، سفید و استیل تولید می شود.

جدیدترین مدل های فر برقی آلتون به شرح زیر است:

  • فر آلتون مدل V302N
  • فر آلتون مدل V303W
  • فر آلتون مدل V403N
  • فر آلتون مدل V901S

 

فر آلتون مدل V302N

جدیدترین فر توکار مشکی که می توانیم از این شرکت به شما معرفی نماییم فر آلتون مدل v302N می باشد. این فر با نمای شیشه مشکی و خط قرمز در کناره های درب آن ظاهر بسیار زیبایی دارد. 

برخی از امکانات این فر به شرح زیر است:

  1. فن خنک کننده اتوماتیک
  2. سیستم ایمنی خودکار
  3. قفل کودک
  4. دارای تایمر پیشرفته زمان پخت
  5. دارای 11 برنامه پخت
  6. دارای دو ست ریل تلسکوپی
  7. جوجه گردان
  8. قابلیت ذخیره برنامه دلخواه 

علاوه بر موارد فوق می توانیم به امکاناتی همچون ظرفیت 72 لیتر، صفحه نمایش دیجیتال لمسی، 2 سینی عمیق، درب آرام بند شیشه ای 4 جداره، پوشش داخلی آسان تمیز شونده، فن کانوکشن، یخ زدایی، سیستم پخت سریع و سنسور پخت گوشت نیز اشاره کرد.

به این موضوع نیز توجه کنید که ابعاد این فر استاندارد است و در سایز ۶۰ * ۶۰ سانتی متر تولید شده است.

 

فر آلتون مدل V302N - فر برقی جدید آلتون

 

فر آلتون مدل V303W

مدل دیگری که از بین مدل های فرآلتون می توانیم به عنوان فر جدید سفید رنگ معرفی نماییم، فر برقی آلتون مدل V303W می باشد.

اگر دکوراسیون آشپزخانه شما به گونه ای است که انتخاب فر توکار سفید نمای آن را زیباتر می کند این محصول با امکانات ویژه آن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قفل کودک ، سیستم پخت سریع ، ذخیره برنامه دلخواه ، برنامه یخ‌زدایی ، فن یکنواخت کننده حرارت ، فن خنک کننده اتوماتیک ، پوشش داخلی آسان تمیز شونده ( Easy to Clean ) ، جوجه گردان ، سینی عمیق و ریل تلسکوپی، سنسور پخت گوشت و درب چهار جداره برخی از امکانات این فر هستند. به توضیحی کوتاه درباره برخی از این امکانات می پردازیم، توجه نمایید برخی از این امکانات در همه مدل های فر برقی مشترک است. برای مشاهده توضیحات بیشتر می توانید توضیحات هر محصول را در سایت ما مشاهده نمایید.

 

فر آلتون مدل V303W - فر سفید جدید آلتون

 

سنسور پخت گوشت:

یکی از جدیدترین امکانات فر توکار استفاده از سنسور برای تشخیص پخته شدن گوشت و مرغ می باشد. روش کار به این صورت است یک میله که به سنسور مجهز است را درون گوشت قرار می دهند و با استفاده از آن میزان حرارت رسیده به بخش های داخلی آن سنجیده می شود و از پختن کامل گوشت مطلع خواهید شد.

 

سنسور پخت گوشت در فر برقی آلتون

 

فن خنک کننده اتوماتیک:

در فر برقی، گرما و حرارت تولید شده می تواند به بخش های حساس آن آسیب جدی وارد کند. برای پیشگیری از این کار در مدل های جدید فر برقی آلتون از فن خنک کننده استفاده شده است. این فن به خوبی می تواند مانع از داغ شدن بیش از حد قسمت های الکتریکی فر شود.

 

فر آلتون مدل V403N

جدیدترین فر استیل آلتون، فر توکار مدل V403N می باشد. این فر با امکانات بسیار خوب و ظاهر زیبایی ارائه شده است. فر تمام برق که به رنگ اپتیک نقره ای و ظرفیت ۷۲ لیتر تولید شده است.

۱۷ برنامه پخت، پنل لمسی و صفحه نمایش، تایمر پیشرفته زمان پخت برخی از ویژگی های این فر هستند. ذکر این نکته لازم است که امکاناتی که در مدل های قبلی توضیح داده شد در این مدل نیز وجود دارد و به دلیل عدم تکرار از توضیح این موارد خودداری می کنیم.

 

فر آلتون مدل V403N - فر دوقلو جدید آلتون

 

فر دوقلو چیست؟

یکی دیگر از امکانات جدیدی که آلتون به مدل های فر برقی خود افزوده است، فر دوقلو یا Twin می باشد. به این معنی که در این حالت امکان تبدیل فر به دو فر مجزا فراهم شده است. در این وضعیت شما خواهید توانست در دو طبقه فر، دو غذای مختلف با درجه حرارت متفاوت را بپزید.

 

فر آلتون مدل V901S

به طور معمول مدل های فر توکار ظرفیت و ابعاد مشخصی دارند اما آلتون، فر با ظرفیت بیشتر را در طرح و مدل جدید تولید کرده است.

سری ۹۰۰ آلتون دارای ابعاد ۹۰ * ۶۰ سانتی متر هستند و با ظرفیت ۹۵ لیتر تولید می شود.

امکانات این فر نیز مانند مدل های قبلی می باشد. پیشنهاد می کنم فیلم معرفی امکانات و تصاویر فر توکار آلتون مدل V901S را در سایت نقشینه مشاهده نمایید.

 

فر آلتون مدل V901S - فر برقی جدید آلتون

 

جدیدترین فر گاز و برق آلتون

 

آلتون فر گاز و برق را با نام گذاری سری ۲۰۰ روانه بازار کرده است. فر گاز و برق آلتون دارای ۳ محصول می باشد که به رنگ مشکی، مشکی با قاب استیل و سفید روانه بازار شده است.

برای کسب اطلاع از جدیدترین امکانات فر گاز و برق، فر آلتون مدل V202 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. گنجایش فر گاز و برق آلتون نیز حدود ۷۲ لیتر می باشد و در ابعاد ۶۰ * ۶۰ سانتی متر تولید می شوند.

گریل برقی، فن تنظیم کننده حرارت داخل فر، موتور جوجه گردان، شعله گاز در بخش زیرین فر، زنگ هشدار آماده شدن غذا و پوشش آسان تمیز شو امکانات این فر می باشند.

 

فر آلتون مدل V202 - فر گاز و برق جدید آلتون

 

پاسخ به سوالات پرتکرار درباره مدل های جدید فر آلتون

 

در این قسمت به برخی از پرسش های مشتریان درباره فر توکار جدید آلتون پاسخ خواهیم داد.

 

جدیدترین ویژگی فر توکار آلتون چیست؟

همانطور که در این مقاله و فیلم آن به طور کامل اشاره کردیم، یکی از جدیدترین امکانات فر آلتون حالت دوقلو بودن آن است. در این حالت شما می توانید به طور همزمان از دو طبقه فر برای پخت مجزا استفاده نمایید.

 

قیمت فر جدید آلتون چه تغییراتی داشته است؟

با توجه به اینکه قیمت محصولات تولیدی دارای نوسان است برای اطلاع از قیمت جدید کلیه مدل های فر آلتون با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۳

۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۴

 

فر جدید آلتون را با قیمت مناسب از کجا بخرم؟

شما می توانید برای خرید با قیمت مناسب کلیه محصولات آشپزخانه آلتون و همچنین فر توکار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه نمایید و کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

این فروشگاه با حذف واسطه و دریافت کلیه محصولات را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

 

نتیجه گیری برای خرید فر جدید آلتون

 

در این مقاله جدیدترین مدل های تولید شده توسط شرکت آلتون را مورد بررسی قرار دادیم.

در ابتدا به توضیحی راجع به روند تولید فرهای جدید و بیان دلایلی برای خرید فر جدید پرداختیم. سپس معرفی کوتاهی در مورد شرکت آلتون بیان کردیم و در ادامه جدیدترین مدل های فر آلتون را معرفی کردیم.

برای معرفی فر های جدید این شرکت ابتدا به سراغ دسته بندی فر برقی آلتون رفته و چند مدل فر را به همراه امکانات آنها معرفی کردیم.

سپس امکانات مدل های فر گاز و برق آلتون را بررسی کردیم. در ادامه به پرتکرارترین سوالات شما در باره خرید فر آلتون پاسخ دادیم.

شما نیز می توانید سوالات خود را درباره فر آلتون و سایر محصولات در کادر زیر با ما درمیان بگذارید.