منو
Your Cart

سینک روکار فرامکو

سینک روکار فرامکو:
سینک فرامکو مدل 12سینک فرامکو مدل 12 از محصولات سینک روکار شرکت فرامکو است که دارای 2 لگن می باشد. این سینک همان طور که از نام آن مشخص است به صورت روکار نصب می شود.سینک فرامکو مدل 12 با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه به فروش می رسد. ا..
برای قیمت، تماس بگیرید
سینک فرامکو مدل 27سینک فرامکو مدل 27 از محصولات سینک روکار شرکت فرامکو است که دارای 2 لگن می باشد. این سینک همان طور که از نام آن مشخص است به صورت روکار نصب می شود.سینک فرامکو مدل 27 با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه به فروش می رسد. ا..
برای قیمت، تماس بگیرید
سینک فرامکو مدل 29سینک فرامکو مدل 29 از محصولات سینک روکار شرکت فرامکو است که دارای 1.5 لگن می باشد. این سینک همان طور که از نام آن مشخص است به صورت روکار نصب می شود.سینک فرامکو مدل 29 با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه به فروش می رسد.  ..
برای قیمت، تماس بگیرید
سینک فرامکو مدل 49سینک فرامکو مدل 49 از محصولات سینک روکار شرکت فرامکو است که دارای 2 لگن می باشد. این سینک  همان طور که از نام آن مشخص است به صورت روکار نصب می شود.سینک فرامکو مدل 49 با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه به فروش می رسد. ..
برای قیمت، تماس بگیرید
سینک فرامکو مدل 50سینک فرامکو مدل 50 از محصولات سینک روکار شرکت فرامکو است که دارای 2 لگن می باشد. این سینک همان طور که از نام آن مشخص است به صورت روکار نصب می شود.سینک فرامکو مدل 50 با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه به فروش می رسد. ا..
برای قیمت، تماس بگیرید
نمايش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)