منو
Your Cart

فر گاز و برق اخوان

فر گاز و برق اخوان:

فر توکار اخوان مدل F3فر توکار اخوان مدل F3، محصولی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان برای تولید حرارت با شعله پخش کن پایین و  گریل برقی از بالا باید همزمان به شبکه گاز رسانی شهری و برق متصل باشد. فیلم امکانات فر اخوان مدل F3در زیر می توا..
9,832,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F4فر توکار اخوان مدل F4، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان برای شعله پخش کن پایین باید به شبکه گاز رسانی شهری و برای گریل برقی بالا باید به برق نیز متصل شود. فیلم امکانات فر اخوان F4در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی..
9,694,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F5فر توکار اخوان مدل F5، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان با اتصال همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری حرارت مورد نیاز برای شعله پخش کن و گریل برقی را تامین می کند. فیلم امکانات فر اخوان F5در زیر می توانید فیلم مشخصات و وی..
9,815,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F7فر توکار اخوان مدل F7، از مدلهای پرطرفدار فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان برای گریل برقی از بالا به برق متصل شده و همزمان به شبکه گاز رسانی شهری متصل میشود. فیلم امکانات فر اخوان F7در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان ..
0 تومان
فرتوکار اخوان مدل F8فر توکار اخوان مدل F8، در میان فرهای اخوان محصولی پرطرفدار می باشد. این فر گاز و برق اخوان باید همزمان به شبکه گاز رسانی شهری و برق متصل باشد تا حرارت داخل فر از شعله پخش کن پایین و حرارت گریل از بالا تامین شود. فیلم امکانات فر اخوان F8در زیر می توا..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F11فر توکار اخوان مدل F11، از محصولات پرطرفدار در میان فرهای اخوان می باشد. فیلم امکانات فر اخوان مدل F11در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F11 را مشاهده نمایید:  امکانات این محصول به دلایل متعدد مانند کمبود قطعات ..
9,634,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F12فر توکار اخوان مدل F12 ، یکی از مدلهای پرطرفدار بین فرهای اخوان است.این فر گاز و برق اخوان با اتصال به شبکه گاز رسانی و برق شهری هم حرارت با شعله را تامین می کند و هم با داشتن 1 المنت پرقدرت حرارت گریل برقی را تامین می کند و تمام نیازه..
9,634,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F13فر توکار اخوان مدل F13 ، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان به شبکه گاز رسانی و برق شهری همزمان وصل می شود و با 1 المنت پرقدرت غذا را از بالا گریل کرده و تمام نیازهای شما را بعنوان یک فر آشپزخانه با کیفیت برآورده ..
9,670,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F15فر توکار اخوان مدل F15، یک مدل پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان می بایست همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری متصل باشد و با داشتن 1 المنت پرقدرت برای گریل از بالا  تمام نیازهای شما را بعنوان یک فر آشپزخانه با کیفیت برآورده می کند. ..
9,699,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F16فر توکار اخوان مدل F16، یکی از مدلهای پرطرفدار از میان فرهای اخوان است. فیلم امکانات فر اخوان مدل F16در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F16 را مشاهده نمایید:   امکانات این محصول به دلایل متعدد مانن..
10,317,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F17فر توکار اخوان مدل F17، از مدلهای پرطرفدار بین فرهای اخوان می باشد.این فر برق و گاز اخوان بطور همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری متصل شده و با داشتن 1 المنت پرقدرت جهت گریل برقی بالا، تمام نیازهای شما را بعنوان یک فر آشپزخانه توانمند پاسخ..
9,701,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F18یکی از مدلهای پرطرفدار از میان فرهای اخوان، فر توکار اخوان مدل F18 می باشد.  این فر در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمتی مناسب به فروش می رسد. فیلم امکانات فر اخوان مدل F18در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F..
10,553,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F21  فر توکار اخوان مدل F21، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان بخاطر گریل برقی از بالا و شعله پخش کن گازی از پایین باید به شبکه گاز رسانی و برق شهری بصورت همزمان وصل شود. فیلم امکانات فر اخوان مدل F21 &nbs..
11,971,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F22فر توکار اخوان مدل F22، که مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان است بعنوان یک فر گاز و برق اخوان بصورت همزمان به شبکه گاز رسانی  و برق شهری متصل می شود.در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F22 را مشاهده نمایید: &nb..
12,253,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F23فر توکار اخوان مدل F23، از میان فرهای اخوان ، مدلی پرطرفدارمحسوب می شود، در فروشگاه نقشینه انواع فر اخوان با قیمتی مناسب عرضه می شود. امکانات این محصول به دلایل متعدد مانند کمبود قطعات ممکن است تغییراتی داشته باشد.برای کسب اطلاع دقیق از امکانات، پیش از..
11,773,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F24فر توکار اخوان مدل F24، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری وصل می شود و حرارت ناشی از اشتعال گاز از شعله پخش کن پایین و گریل برقی بالا را تامین می کند. فیلم امکانات فر اخوان مدل F..
11,299,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F33فر توکار اخوان مدل F33، که مدلی پر طرفدار بین فرهای اخوان است، فر گاز و برق اخوان است که با اتصال به شبکه گاز رسانی و برق شهری دو نوع حرارت با شعله پخش کن گازی و گریل برقی را تامین می کند. فیلم امکانات فر اخوان مدل F33در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژ..
13,099,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F34  فر توکار اخوان مدل F34، یکی از مدلهای پرطرفدار بین فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان برای شعله پخش کن پایین به گاز و گریل بالا به برق وصل می شود. فیلم امکانات فر اخوان مدل F34در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان..
12,924,000 تومان
فر توکار اخوان مدل F1
ناموجود
فر توکار اخوان مدل F1فر توکار اخوان مدل F1، یکی از محصولات پرطرفدار در میان فرهای اخوان می باشد. این فر گاز و برق اخوان برای تامین حرارت داخل فر از شعله پخش کن پایین و حرارت گریل از بالا باید همزمان به شبکه گاز رسانی شهری و برق متصل باشد.در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F2
ناموجود
فر توکار اخوان مدل F2فر توکار اخوان مدل F2، مدلی پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر برق و گاز اخوان برای تامین حرارت شعله پخش کن پایین نیاز به اتصال به شبکه گاز رسانی شهری و برای حرارت گریل بالا با 1 المنت پرقدرت نیاز به اتصال به برق داشته و تمام نیاز..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F6
ناموجود
فر توکار اخوان مدل F6فر توکار اخوان مدل F6 ، یکی از مدلهای پرطرفدار از میان فرهای اخوان می باشد. این فر برق و گاز اخوان همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری وصل می شود و دو نوع حرارت ناشی از اشتعال گاز و گریل برقی را تامین می کند.در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F6 ..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F9
ناموجود
فر توکار اخوان مدل F9فر توکار اخوان مدل F9، از میان فرهای اخوان مدلی پرطرفدار می باشد. این فر گاز و برق اخوان همزمان به شبکه گاز رسانی و برق شهری باید متصل باشد.در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژگی های فر اخوان F9 را مشاهده نمایید:  فر کابینتی F9 ، مجهز به موتور جوج..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F10
ناموجود
فر توکار اخوان مدل F10فر توکار اخوان مدل F10، مدلی پرطرفدار از فرهای اخوان می باشد. این فر توکار برق و گاز اخوان حتما باید به شبکه گاز رسانی و برق شهری متصل شود و با داشتن 1 المنت پرقدرت ، تمام نیازهای شما را بعنوان یک فر آشپزخانه مطلوب برآورده می سازد.در زیر می توانید فیلم مشخصات و ویژ..
0 تومان
فر توکار اخوان مدل F14
ناموجود
فرتوکار اخوان مدل F14فر توکار اخوان مدل F14 ، محصولی پرطرفدار از میان فرهای اخوان محسوب می شود. این فر گاز و برق اخوان به شبکه گاز رسانی و برق شهری برای شعله پخش کن از پایین و گریل از بالا متصل می شود و تمام نیازهای شما را بعنوان یک فر آشپزخانه با کیفیت برآورده خواهد کرد...
0 تومان
نمايش 1 تا 24 از 26 (2 صفحه)