منو
Your Cart

هود مخفی کن ☀️ خرید ✔️ با بهترین قیمت در نمایندگی

خرید انواع هود مخفی کن با قیمت مناسب

هود مخفی کن محصول با کیفیت و جدید این شرکت است، هود آشپزخانه در اندازه های متفاوت و رنگ های مشکی، سفید و استیل تولید می شود. برای خرید انواع هود مخفی کن با قیمت مناسب به فروشگاه نقشینه مراجعه نمایید

هود توکار کن به خاطر مکش پر قدرت و کیفیت خریداران زیادی دارد. روش نصب هود مخفی کن نیز به گونه ای است که پس از نصب ظاهر هود نشان داده نمی شود و تنها کابینت بالای گاز دیده خواهد شد.

افرادی که قصد خرید هود مخفی را دارند پرسشهایی پیش از خرید می پرسند؛ در این بخش به سوالاات پرتکرار پیش از خرید هود توکار کن پاسخ می دهیم.

 

هود مخفی کن با قیمت مناسب از کجا بخرم؟

برای خرید هود مخفی کن با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه نقشینه مراجعه نمایید. در فروشگاه ما می توانید مدل های هود مخفی و همه مدل های هود شرکت کن را زیر قیمت بازار تهیه نمایید.

برای خرید اینترنتی هود مخفی نیز کافیست وارد سایت شده و یا با ما تماس بگیرید.

 

هود توکار کن بهتره یا هود روکار؟

هود توکار به مدل های هود مخفی شرکت کن گفته می شود؛ سایر مدل های هود آشپزخانه را می توانیم در دسته هود روکار قرار دهیم. در راهنمای خرید هود به طور کامل درباره همه مدل ها توضیح داده ایم.

مزیت هود توکار کن در مخفی ماندن آن است. اما اگر  هود با مکش و قدرت می خواهید، پیشنهاد می کنم  مدل های دیگر این شرکت را از لینک زیر مشاهده نمایید.

 

 

لیست قیمت به روز هود کن را از چه کسی بپرسم؟

در فروشگاه لوازم آشپزخانه نقشینه سعی بر این است که لیست قیمت کلیه محصولات هود و سایر لوازم آشپزخانه را به روزرسانی نماییم. همچنین می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و علاوه بر اطلاع از آخرین قیمت هود کن از مشاوره رایگان برای خرید محصول نیز بهره مند شوید.

۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۳

۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۴

سایز هود مخفی کن چقدر است؟

هود مخفی کن به دلیل قرار گرفتن داخل کابینت در اندازه کوچک تر تولید می شود. هود توکار کن در اندازه  ۸۰ سانتی متر تولید می شود. عرض هود نیز حدود ۵۰ سانتی متر می باشد. برای کسب اطلاع دقیق از اندازه هود مخفی کن می توانید توضیحات هر محصول را به همراه فیلم آن در سایت نقشینه مشاهده نمایید.

 

خدمات پس از فروش هود مخفی کن شامل چه چیزهایی است؟

تولید کنندگان لوازم خانه و آشپزخانه، سیاست های مختلفی برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان دارند. شرکت هود کن نیز با خدمات زیر در خدمت شماست:

  • ملاقات حضوری
  • صندوق انتقادات ، پیشنهادات و درخواست ها
  • پشتیبانی و سوال درباره ی فروش
  • درخواست نصب

شما  می توانید با شماره تلفن  7353 تماس حاصل فرمایید.

 

طریقه نصب هود مخفی کن به چه شکل است؟

هود توکار درون کابینت بالای گاز نصب می شود. قبل از ساخت کابینت لازم است ابعاد هود را در نظر داشته باشید.

برای نصب هود کن بهتر است از کارشناسان آموزش دیده و ماهر این شرکت کمک بخواهید. 

هود کن مدل آرتیما 2 plus مخفی مشکیمدلی دیگر از هود مخفی شرکت کن هود کن مدل آرتیما 2 plus است. این محصول که در سایز ۷۰ سانتی متر تولید می شود در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما 2 plus حدود ۷۰۰ متر مکعب است. این ..
3,792,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۲ مدلی دیگر از هود مخفی شرکت کن هود کن مدل آرتیما ۲  است. این محصول که در سایز ۷۰ سانتی متر تولید می شود در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما ۲  حدود ۷۰۰ متر مکعب است. این هو..
3,950,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۳ یکی از ساده ترین مدلهای هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۳  است. این هود در سایز ۷۰ سانتی متر تولید شده است و در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت بسیار مناسب تر از بازار  به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما ۳&n..
3,081,000 تومان
هود مدل آرتیما ۴ یکی از مدل های ساده و زیبای هود مخفی شرکت کن، هود مخفی مدل آرتیما ۴  است. هود آرتیما در سایز ۷۰ سانتی متر تولید می شود. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه این هود را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار تهیه کنید. قدرت مکش هود مدل آر..
3,713,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۵ یک مدل زیبا و ساده دیگر از هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۵  است. برای خرید این هود  با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما ۵ در سایز ۸۰ سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما ۵  حد..
3,634,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۶ یکی از جدیدترین مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۶  است. برای خرید این هود  با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما ۶ در سایز ۸۰ سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما ۶ ..
7,347,000 تومان
هود کن مدل آرتیما 7 مشکییکی از مدلهای زیبای هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما 7 مشکی است. این هود که در سایز 80 سانتی متر تولید شده است، در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما 7  حدود ۷۰۰ متر مکعب است..
3,713,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۹یکی از جدیدترین مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۹  است. برای خرید این هود  با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما ۹ در سایز ۸۰ سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما ۹  حدود ..
5,609,000 تومان
هود کن مدل ۱۴۴۰ مشکییکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۴۰ مشکی است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۴۰  هفتصد متر مکعب است و در دو رنگ مشکی و استیل تولید می شود. رنگ مشکی این هود در سایز ۶۰&nb..
0 تومان
هود مخفی کن مدل ۱۴۵۰ مشکییکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۵۰ مشکی است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۵۰  هفتصد متر مکعب است و در دو رنگ مشکی و استیل تولید می شود. رنگ مشکی این هود در سایز ..
4,760,000 تومان
هود کن مدل ۱۴۴۰ مشکی ۹۰یکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۴۰ مشکی است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۴۰  هفتصد متر مکعب است و در دو رنگ مشکی و استیل تولید می شود. رنگ مشکی این هود در سایز ۶۰..
0 تومان
هود مخفی کن مدل ۱۴۵۰ مشکی ۹۰ سانتیکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۵۰  سایز ۹۰ سانت مشکی است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۵۰  حدود ۷۰۰ متر مکعب است و در دو رنگ مشکی و استیل تولید می شود. ..
4,930,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۳ یکی از ساده ترین مدلهای هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۳  است. این هود در سایز ۷۰ سانتی متر و در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای تولید شده است و در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت بسیار مناسب تر از بازار  به فروش می رسد...
2,844,000 تومان
هود کن مدل لیناکاگر شما هم قصد خرید هود برای آشپزخانه دارید با بررسی مشخصات هود کن مدل لیناک همراهمان باشید. فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مرجع تخصصی نقد و بررسی لوازم آشپزخانه، این کالا را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد...
4,187,000 تومان
هود کن مدل ۱۴۴۰ استیل ۹۰یکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۴۰ استیل است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۴۰  هفتصد متر مکعب است و در دو رنگ استیل و استیل تولید می شود. رنگ استیل این هود در سای..
0 تومان
هود کن مدل ۱۴۵۰ استیل ۹۰ سانتیکی از مدل های هود مخفی شرکت کن هود کن مدل ۱۴۵۰  سایز ۹۰ سانت استیل است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل ۱۴۵۰  حدود ۷۰۰ متر مکعب است و در دو رنگ مشکی و استیل تولید می شود. رنگ..
5,610,000 تومان
هود کن مدل M2 آرتیمامدلی دیگر از هود مخفی شرکت کن هود کن مدل M2 آرتیما  است. این محصول که در سایز ۷۰ سانتی متر تولید می شود در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل M2 آرتیما حدود ۷۰۰ متر مکعب است. این هود در دو ر..
0 تومان
هود کن مدل آرتیما 7 سفیدیکی از مدلهای زیبای هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما 7  است. این هود که در سایز 80 سانتی متر تولید شده است، در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما 7  حدود ۷۰۰ متر مک..
3,792,000 تومان
هود کن مدل آرتیما 7 نقره اییکی از مدلهای زیبای هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما 7  است. این هود که در سایز 80 سانتی متر تولید شده است، در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما 7  حدود ۷۰۰ متر..
0 تومان
هود کن مدل آرتیما 8یکی از جدیدترین مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما 8  است. برای خرید این هود  با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما 8 در سایز 70 سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما 8  حدود ..
3,515,000 تومان
هود کن مدل آرتیما ۹یکی از جدیدترین مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۹  است. برای خرید این هود  با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما ۹ در سایز ۸۰ سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما ۹  حدود ..
0 تومان
هود کن مدل آرتیما ۹ سفیدیکی از جدیدترین مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل آرتیما ۹ سفید است. برای خرید این هود  با مناسب ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه مراجعه کنید. هود آرتیما ۹ در سایز ۸۰ سانتی متر تولید می شود، قدرت مکش هود مدل آرتیما ۹ سفید حد..
0 تومان
هود کن مدل Linak مخفییکی از مدل های هود مخفی شرکت کن، هود کن مدل Linak توکار است. این محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب است و به رنگ مشکی با خطوط سفید تولید می شود. ..
0 تومان
هود کن مدل آرتیما 2 plus مخفی سفیدمدلی دیگر از هود مخفی شرکت کن هود کن مدل آرتیما 2 plus است. این محصول که در سایز ۷۰ سانتی متر تولید می شود در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مدنی نقشینه با قیمت مناسب به فروش می رسد. قدرت مکش هود مدل آرتیما 2 plus حدود ۷۰۰ متر مکعب است. این ..
3,950,000 تومان
نمايش 1 تا 24 از 28 (2 صفحه)